Zobacz na mapie Doliny Baryczy, gdzie były realizowane projekty: Edycja 2006

Pokaż większą mapę

Zapisz się do Newslettera
Być albo nie być -Aktywność się opłaca

Projekt realizowany przez Radę Rodziców Gimnazjum w Miliczu

Cel projektu:
Zorganizowanie dla młodzieży gimnazjalnej warsztatów doskonalących umiejętności wykożstania efektywnie wolnego czasu, zapoznania się z nowymi technikami reklamowymi oraz z zasadami przedsiębiorczosci.

Rezultaty:
-Przeszkolenie z zakresu podstawowych zagadnień marketingowych grupy 20 uczniów.
-Przeszkolenie z zakresu technik reklamowych grupy 17 uczniów.
-Udział w zajęciach warsztatowych w szkole reklamy 17 uczniów.
-Udział w zajęciach warsztatowych w drukarni 17 uczniów.
-Wydanie kalendarza na rok szkolny 2007/2008.130 szt.
-Organizacja wystawy prac i prezentacja multimedialna projektu.